لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

Wiki Article


هسته اصلی تلویزیون NanoCell ال‌جی، α7 Gen4 AI Processor 4K است، یک تراشه پیشگامانه که از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تحلیل و بهینه‌سازی محتوا استفاده می‌کند. هر تنظیم تصویر و صدا به صورت خودکار انجام می شود، بنابراین هر چیزی که تماشا می کنید تماشایی است. تلویزیون نانوسل ال‌جی از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند تا نرخ‌های تازه‌سازی متغیر را در طول بازی ارائه کند.


ضمن این که می­‌توانید از طریق پورت HDMI2.1 و HDMI 2.zero کنسول­‌های جدید بازی را متصل کنید و با بهره‌­مندی از فناوری‌­های ویژه­‌ی پخش تصاویر اکشن، از این تلویزیون مانند یک تلویزیون مناسب برای گیم استفاده کنید. یکی از اصلی ترین وسیله ها برای هر خانه و پذیرایی داشتن تلویزیون متناسب با اندازه سالن می باشد. حال تلویزیون ها با هم تفاوت دارد چه از نظر سایز، رنگ، برند، موتور پردازنده و کیفیت تصویر و …. یکی از ملاک های اصلی برای خرید یک تلویزیون خوب برند آن بیشتر از هر چیزیی مد نظر خریداران می باشد حال بعد از انتخاب برند مورد علاقه خود توجه به موتور پردازنده و تکنولوژی صفحه نیز می باشد. امروز قصد معرفی تلویزیون seventy five اینچ ال جی مدل UN7180را به شما عزیران داریم از از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

نانوسل با این کار افت کیفیت در رنگ را کاهش می دهد تا کاربر به بهترین شکل بتواند آن را مشاهده نماید. سیستم صوتی تلویزیون ال جی 75UN7180 دو کاناله است و توانایی تولید صدای سه بعدی و فراگیر را ندارد. ال جی به کمک تکنولوژی Ultra Surround صدای فراگیر را به صورت مجازی شبیه سازی می کند. به این ترتیب شما صدای جذاب تری را تجربه خواهید کرد و لذت تماشای تلویزیون بیشتر می شود. اگر کیفیت تصویر یک تلویزیون عالی باشد اما صدای خوبی نداشته باشد، تماشای تلویزیون آنچنان لذت بخش نخواهد بود.


تلویزیون ال جی 75 قیمت


میزان روان و یکدست بودن فیلم ها و ویدیوهایی که در تلویزیون پخش می شوند تحت تاثیر قدرت پردازشگر تلویزیون و فناوری استفاده شده برای مشخصه ی موشن ریت آن قرار دارد. در کنار پردازنده ی قدرتمند چهارهسته ای 4K، از فناوری Motion Pro در تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO75 استفاده می شود به همین دلیل است که این تلویزیون به خوبی از عهده ی نمایش صحنه های سریع در مسابقات ورزشی یا فیلم ها و بازی های اکشن بر می آید. تلویزیون ال جی نانو 80، تلویزیون ال جی نانو 86 و تلویزیون ال جی نانو ninety از دیگر تلویزیون های نانوسل این کمپانی است که در سال 2021 عرضه شده است و میتوانید این مدل ها را نیز بررسی بفرمایید. از طریق ریموت کنترل جادویی قادر خواهید بود فرمان صوتی را اجرا کنید. دنبال ریموت کنترل گشتن و پیدا کردن کانال یا ورودی مورد نظر راحت تر خواهد شد. قرمز، سبز و آبی سه رنگی هستند که می توان با ترکیب آنها میلیونها رنگ دیگر ساخت.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

این شرکت با عرضه تلویزیون هایی با پیشرفته ترین صفحه تصویر و جدیدترین فن آوری ها محصولات خود را با افتخار به فروش می رساند. قیمت تلویزیون های ال جی متغیر است و بسته به نوع آن (تلویزیون تخت یا منحنی)، امکانات جانبی و همچنین سایز آن، فرق می کند. با خرید تلویزیون ال جی از بانه نیاز می توانید با مناسب ترین قیمت، صاحب یک تلویزیون جدید و پیشرفته شوید.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


این بدنه باریک و خوش ساخت بر روی پایه هلالی واقع شده است که زیبایی خاصی را به آن داده است. معمولا روشنایی موجب می شود تا ریزترین جزئیات تصویر بهتر نمایش داده شوند. روشنایی در این تلویزیون با نورپردازی مستقیم ایجاد می شود و می تواند بسیار مورد رضایت باشد. تلویزیون Nano75 در میان تلویزیون های نانوسل هم کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد و هم قیمتی مقرون به صرفه را به خود اختصاص داده است. وجود یک پردازنده برای افزایش کیفیت و کنتراست تصاویر از مشخصه های اصلی و جالب توجه یک تلویزیون است. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO75 دارای پردازنده ی چهار هسته ای 4K Upscaler است.


لازم به ذکر است که قیمت تلویزیون های 4K در ایران تقریبا در یک رده است اما بسته به برند، سایز و دیگر قابلیت ها تغییر می کند. در لیست بهترین تلویزیون های ایرانی می توانید با چندین مدل تلویزیون 4K با قیمت های متفاوت آشنا شوید. اما این تلویزیون سام با صفحه نمایش fifty five اینچی و کیفیت 4K نسبت به دیگر تلویزیون های 4K ایرانی قیمت پایین تری دارد. یکی دیگر از بهترین برند های تلویزیون ایرانی ، برند سام بوده که تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6550TH سایز 55 اینچ آن در لیست بهترین تلویزیون 4K ارزان قیمت قرار دارد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

تلویزیون ال ای دی ال جی 75UN7180 دارای تکنولوژی Wide Viewing Angle است و زاویه دید گسترده ای ارائه می دهد. این تلویزیون فاقد تکنولوژی Full Array LED است و تنها به کمک الگوریتم LG Local Contrast نور پس زمینه صفحه نمایش را کنترل می کند. ال جی این تلویزیون را به پردازشگر تصویر four هسته ای Quad Core Processor 4K مجهز نموده است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی Image Enhancing نویز تصاویر را از بین برده و کیفیت آنها را افزایش می دهد. همچنین به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را افزایش داده و کیفیت آنها به بهبود می دهد. این تلویزیون دارای حالت Filmmaker و HGIG است و محتوای HDR اعم از فیلم ها و سریال های HDR و بازی های HDR را با کیفیت اورجینال و بسیار نزدیک به چیزی که فیلم ساز یا بازی ساز قصد نمایش آن را داشت، نمایش می دهد.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


این تلویزیون از طریق dolby Vision IQ و Dolby Atmos تصاویر و صداهایی بسیار طبیعی و هیجان انگیز را ایجاد می‌­کند. در تلویزیون های جدید فارغ از هر برند و مدلی برخی افکت‌­ها و فیلترها بر روی تصاویر اِعمال می­‌شود. این موضوع برای کسانی که به تماشای صحنه‌­های طبیعی و سینمایی علاقه‌­مندند شاید زیاد خوشایند نباشد. اما در تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 75up8050 این مسئله دیگر اهمیتی ندارد. زیرا شما می‌­توانید با فعال کردن حالت فیلمساز یا filmmaker Mode فیلم و سریال را همانگونه مشاهده کنید که در صحنه فیلم برداری شده است. شما می‌­توانید برای بررسی بیشتر مشخصات و اطلاع از قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل up8050 از طریق همین صفحه اقدام نمایید.



کارشناسان حالت HGIG یا HDR Gaming Interest Group را در تلویزیون ال جی UP7750 تعبیه کرده اند تا شما نهایت لذت را از بازی خود ببرید. در تلویزیون هایی که این حالت وجود دارد مانند UP7750 ال جی ، محتوا دقیقا به شکلی که سازنده بازی انتظار دارد به نمایش در می آیند. در این بخش به ادامه دیگر قابلیت‌های موجود در بخش تصاویر خواهیم پرداخت. تلویزیون 55 اینچ و 4K ال جی مدل UK6750 از وجود فناوری Colour Enhancer بهره می‌‌برد که باید گفت حضور این فناوری موجب تقویت رنگ می‌شود بدین وسیله تصاویری با رنگ‌های غنی و تقویت شده و پویا و طبیعی برای مخاطبین پخش خواهد شد.


و سپس از طریق قابلیت‌­های AI Sound و AI Picture (به کارگیری هوش مصنوعی) به رفع نویزها و خطاهای تصویر و صدا می­‌پردازد. با این تلویزیون این توانایی را دارید که تلویزیون را با صدای خود به تلویزیون دستور دهید و اجرا در سریع ترین وقت ممکن ببینید و به شیوه آنلاین و به آسانی ببینید. حتی این قابلیت می تواند در مرورگر به دنبال دستور شما بگردد و به راحتی فرمان شما را اجرا کند.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


قسمت پایین ریموت کنترل دارای NFC می باشد و شما اگر گوشی را به آن قسمت نزدک کنید بدون نیاز به اپلیکیشن می توانید محتوا را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. با این وجود سونی از دیگر فناوری هایی که به منظور رفع پارگی تصویر ارائه می شوند همچون FreeSync شرکت AMD و G-Sync انویدیا پشتیبانی نمی کند که جای تعجب دارد. این در حالی است که برای بدست آوردن بهترین کارایی از کنسول های جدید نسل نهم که هر دو بر پایه AMD هستند باید از FreeSync استفاده کرد. از آنجا که FreeSync بر خلاف G-Sync رایگان است و به صورت نرم افزاری قابلیت نصب بر روی تلویزیون را دارد، جای تعجب است که سونی از آن استفاده نمی کند. تلویزیون سونی A90J از فناوری XR Motion Clarity استفاده می کند که می تواند به منظور هماهنگی فریم ریت با رفرش ریت مفید باشد. در مجموع می توان کارایی تلویزیون سونی A90J به عنوان گزینه ای مطلوب برای گیمینگ شناخته می شود ولی نمی توان آن را بهترین تلویزیون گیمینگ دانست هر چند از بهترین هاست.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

این بدنه شیک و فلزی و باریک بر روی پایه‌های دوشاخه‌ای که در اطراف نمایشگر جاسازی شده‌اند تعبیه شده است. این تلویزیون با قرار گرفتن بر رو این پایه‌ها خود را مانند یک قاب عکس نمایان می‌کند که جلوه خاصی را به آن داده است. این مدل تلویزیون دارای حالت صرفه جویی انرژی بوده است و توان خروجی کلی سیستم صوتی آن با هم حدود sixteen وات می باشد . این نوع تلویزیوین با ایعاد 50 اینچ برای فضاهای متوسط نیز کاربرد دارد . و دارای قابلیت کاهش نویز تصاویر بوده است ، این قابلیت کمک می کند تا بینندگان تصاویر شفاف تری را مشاهده کنند.


نکته دیگر اینکه به کمک ویژگی Air Mouse قادر هستید که تلفن همراه خود را به یک ریموت کنترل (یا یک موس) تبدیل کنید و از طریق گوشی‌تان، تلویزیون خود را به طور کامل کنترل کنید. تلویزیون‌های با صفحه نمایشگر ال ای دی، از سایر انواع صفحه نمایش‌ها کم مصرف‌تر بوده و زمان پاسخگویی برای خاموش و روشن شدن در آن‌ها در حد نانوثانیه عمل می‌کند. این مدل از تلویزیون‌های ال جی دارای کیفیت بسیار بالایی به نسبت قیمت آن‌ها دارند، این مدل دارای کیفیت تصویر 4 کی بوده و از جمله مدل‌های میان رده ال جی محسوب می‌شوند. مطالب بیان شده در دو بخش قبلی این را برای ما مشخص می‌کند که تلویزیون 43LK5910 با کیفیت تصویر Full HD باعث نمایش صحنه‌ها به نحوی دقیق و روشن برای مخاطبین می‌شود.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

داشبورد و رابط کاربری این تلویزیون کاملا هوشمند است و کار کردن با آن لذت بخش است. این تلویزیون دارای قابلیت Screen Share است و شما می توانید موبایل هوشمند خود را به آن متصل کنید. ال جی برای کنترل بهتر خانه هوشمند برنامه ThinQ App را برای این تلویزیون در نظر گرفته است و برای گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS توسعه داده است.


تلویزیون ال جی نانو 75


این تلویزیون فول اچ‌دی با در خود گنجاندن برنامه Music Player باعث می‌شود تا مخاطبین به دنیای موسیقی‌ها دسترسی داشته باشند. از دیگر قابلیت‌های تلویزیون forty three اینچ و Full HD ال جی مدل LK5910 می‌توان فناوری HDR10، فناوری Magic link، فروشگاه محتوای LG، فناوری Clear Voice، صفحات تله تکست و قابلیت پشتیبانی از زیر نویس فارسی فیلم‌ها را نام برد. برای آشنایی بیشتر با کارایی‌های این محصول ادامه مطالب را با ما همراه باشید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

(MHC-V82D) بلندگوی عقب یا Rear tweeter به شما این امکان را می دهد افرادی که در قسمت پشت سیستم صوتی قرار دارند به اندازه ی افرادی که در قسمت جلو قرار دارند، صدایی قدرتمند را بشنوند بنابراین هر کسی... یک ورودی RCA دوگانه به شما امکان می دهد تا از تلویزیون متصل شوید تا از فیلم و کنسول بازی با قدرت اضافی لذت ببرید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی‌توک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. از دیگر مزایای تلویزیون جی‌پلاس مدل GTV-75MU722N می‌توان به پردازشگر ۴ هسته‌ای، پشتیبانی از ۲ درگاه USB و ۳ خروجی HDMI اشاره کرد.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


اما جدا از تمامی این قابلیت‌ها، موتور پردازشگر تصویر Colour Master نقش موثری در درخشان تر و جذاب تر کردن تصاویر ایفا می‌کند. به کمک این موتور تصاویر با طیف رنگی گسترده تر به نمایش در می‌آیند و در نهایت محتوا واقعی تر خواهند بود. تلویزیون‌های هوشمند ال جی از سیستم عامل webOS استفاده می‌کنند که به گفته بسیاری بهترین سیستم عامل در تلویزیون‌های هوشمند است. وجود فناوری Clear Voice III به مخاطبین تضمین می‌دهد که صداها پاک سازی خواهند شد بدین وسیله مخاطبین می‌توانند صدایی زلال و شفاف و صریح و بدون نویز را دریافت کنند. همچنین با توجه به حضور فناوری DTS Decoder امکان رمزگشایی فرکانس صداهای دیجیتال به نحو احسن به وجود می‌آید.



به این ترتیب شما کیفیت اورجینال و واقعی محصول را مشاهده و از آن لذت خواهید برد. این تلویزیون دارای تکنولوژی ALLM است و Input Lag متغیر و پایینی را ارائه می دهد که باعث می شود هنگام بازی کردن تاخیری را احساس نکنید. این تلویزیون از کدک های ویدئویی HEVC، VP9 و AV1 پشتیبانی می کند و شما می توانید جدیدترین فیلم ها را به راحتی روی این تلویزیون تماشا کنید. از مزیت های مهم تلویزیون seventy five اینچ ال جی مدل UN7180 تقویت رنگ به وسیله فناوری HDR می باشد. این تلویزیون به کمک فیلتر های رنگی گسترده کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. که رنگ ها با هم ترکیب نمی شود و بهتر از هر چیز می توان گفت که قسمت های تاریک تصویر خیلی واضح نمایش داده می شود.



این ریموت کنترل جدید به نحوی طراحی شده تا به راحتی در دست کاربران نگه داشته شود. همچنین، دکمه ها و سیستماسکرول آن، این فرصت را به کاربران می دهد تا عملیات تعویض کانال، تغییر صدا و یا جستجو را بسیار راحت تر و سریع تر انجام دهند. تکنیک های هوش مصنوعی که در این کنترل به کار برده شده است، سبب می شود کاربران به شکل ساده تر به انواع خدمات دسترسی داشته باشند. با استفاده از این ریموت کنترل می توان میانبرهایی برای دسترسی سریع تر به محتوای دلخواه نیز ایجاد کرد. شرکت ال جی با تولید تلویزیون ال جی up7750 این امکان را فراهم ساخته تا محیط های شما را به فضایی هوشمند تبدیل کند.



آنها نه تنها به صورت عالی در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم هستند، بلکه بالاترین استانداردهای تست رعد و برق سونی را نیز پشت سر می گذارند، به این معنی که تلویزیون شما در برابر صاعقه و نوسانات برق در امان است. با تلویزیونی که دوام بیشتری دارد، شما می توانید سال های سال بدون افت کیفیت از آن استفاده کنید و بهترین کارکرد را داشته باشید. تلویزیون سونی 65X75K همچنین از حافظه sixteen گیگابیتی برای ذخیره داده به خصوص فیلم ها و آهنگ ها بهره می برد تا کاربر بتواند با خیال از آن استفاده کند.


از این رو، برای راحتی هر چه بیشتر مصرف کنندگان، محصولات جی پلاس در فروشگاه اینترنتی Goldiranplus.irنیز عرضه می شود. مطمئنا میدانید که قیمت تلویزیون های 4k در ایران در مقایسه با نسخه های معمولی گران تر بوده و برای تهیه آن باید پول بیشتری پرداخت کنید. قیمت تلویزیون بیشتر براساس ابعاد تغییر می کند و معمولا نسخه های بزرگ تر 4k بوده و برای اطلاع از قیمت تلویزیون های 4k در ایران بیشتر باید به سراغ نسخه هایی با ابعاد بزرگ تر بروید.

Report this wiki page